Hiç bir problem yok. Eğer 29 yaşının altındaysanız okudugunuz okuldan aöf de olur ogrencı belgesını alıp askerlık burosuna gıdın. Ayrıca kacak olunca oyle ceza meza da uygulanmıyor. Para cezası yazılıyor. neyin kafası ile yazmıslar boyle bırseyı anlamadım. Varmıymıs asker kacagı olup hapse gıren sehır efsanesı? Ben askere gittiğimde askerden 4 yıl önce firar eden adam askerliğini tamamlamaya geldi 30 gun daha askerlıgını yaptı tezkere aldı gitti. Böyle bi genişlik varken sizin korkunuz yersiz merak etmeyin