bence sıfırdan bir üyelik oluşturup en pahalı paketin siparişini verin ve ödeme bilgisi diye bir destek talebi oluşturun 5 dk içinde cevap gelir diye düşünüyorum
çoğu firma böyle değilmi haksızmıyım

müşteri sadece para ödesin hizmet alamasın düşüncesindeler