bence sıfırdan bir üyelik oluşturup en pahalı paketin siparişini verin ve ödeme bilgisi diye bir destek talebi oluşturun 5 dk içinde cevap gelir diye düşünüyorum

çoğu firma böyle değilmi haksızmıyım müşteri sadece para ödesin hizmet alamasın düşüncesindeler