Arkadaşlar iki gündür rahatsızlığımdan ötürü giremedim.Bugün incelemeler yapılıp excele dökülecektir.
Ayrıca,ferhatucar ve g3z3g3n nickli arkadaşım yogun olduklarından siteleri açıyor ama ipleri ve gezinme saatlerini buradan yazmayı unutuyorlar.Bu yüzden skypeden bana iletiyorlar.Aksama yok yani.