Hocam tüm hesapların kullanıcı adlarını yazdım zaten.
Hesapları manuel kullanmadığım için etkileşimler biraz daha iyi olabilirdi. Bu da yeni kullanının performansına bağlı.

Sent from my iPhone using Tapatalk