staticiation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gayet iyi bence rakam.
Düşük bir tbm gününe göre bence iyi bile.
arkadaşa 1.65 veriyo bana 0.50 giibi bi rakam veriyor. neresi iyi?