Arkadaşlar merhaba,

yeni konu açarken bir sorunla karşılaşıyorum sebebi nedir acaba? Konu açarken sağ tarafta kutu yok yazının sonunu getiremiyorum sağ tarafa doğru kayma oluyor ve aşağı satıra geçmiyor.

https://i.hizliresim.com/jVoE3D.png