eğer kurumsal mailler mevcut ise mail işini komple yandexe ücretsiz bırakabilirsin.
Teşekkürler dostum önerin için. Ama kendi sunucum üzerinde barınmasını istiyorum.
Arkadaşlar tekliflerinizi değerlendiriyorum. Umarım herkes mail ile yazdığımı dikkate alıyordur. Bizler öyle günde onbinlerce mail atmıyoruz kurumsal müşterilerimizin mail trafiğini yürütebilmek için sadece.