Konu
Wp sitem aşırı CP kullanıyor ne yapmalıyım?
08-02-2016, 18:41:12
#1
KaRNeC
Merhaba
Sitemde aşırı bir CPU kullanımı var. Site load oluyor.
Neden kaynaklanıyor olabilir?
Hosting şirketi topu bana atıyor. Temadan kaynaklı diyor. Restart atmaktan başka bir öneride bulunmuyor.
Sizce neden site açılmıyor?