moonly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eğer kurumsal mailler mevcut ise mail işini komple yandexe ücretsiz bırakabilirsin.

Arkadaşın dediğini araştır kesinlikle katılıyorum biz şirketin mail hostunu yandexe taşıdık ogünden beri tek bir sorun yaşamam ama bu hizmet gmail'inde var sanırım o daha iyidir diye düşünüyorum.