Arkadaşlar şöyle birşey fark ettimki her geçen gün Dolandırıcılık artıyor. Akşam Haberlerini açın izleyin , yarısı Dolandırıcılık haberleri zaten. Allaha şükür hiç dolandırılmadım fakat herkes dikkatli yada bilinçli değil. Her geçen gün yeni Dolandırma yöntemleri çıkıyor piyasaya.
Ülkemizde bu suç için verilen cezanın yetersiz oldugunu düşünüyorum.
Ve insanlarında nedense bir türlü bilinçlenmemesi beni şaşırtıyor.Hergün sadece Polisim diye arayan sahtekar kişilere bile kanıp Parasını kaptıran birileri çıkıyor.Televizyonda hergün uyarıyorlar.Telefona Sms'ler geliyor.İnsanlar hala kanıyor bunlara.
Arz Talep gibi bişey olmuş bu. Dolandırılmaya müsait insanlar oldukçada hırsızlar piyasaya türüyor. Güvenecek insan bulamıyoruz artık.