hocam bunu hiç ama hiç tartışmaya gerek yok, bi arabanın camlarında film var diye adam bana ceza yazdığını bilirim. Kısacası yazmak istesin araban yürümüyor diye cezayı yine yazıyor, insafına bağlı.. ( normalde yasak degil tabi ki icebilirsin )