Yasak değil ama yasak, kime nasıl ispat edeceksin aracın çalışmadığını, polis memuru alkol alıyodu diye rapor tuttunmu buna + olarak şöför koltuğunda oturuyosan kime inandırabilirsin kendini hakim ben olsam yürü git işine derim