Berbat.. Responsive falan hak getire. Yıllardır aynı, hiçbir yenilik ve gelişme yok. Sırf bu sebepten ve .com.tr uzantılı alan adlarına yapılan saldırıda sergiledikleri basiretsizlik yüzünden tr uzantılı alan adlarındaki tekelin ODTÜ'den alınmasını destekliyorum.
hoşgeldin.. bizde malum partiden arkadaşlar ne zaman gelecek konuya müdahil olacaklar diye arka planda bekliyorduk.