Orkinos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk girdiğimde phissing page sandım sonra anladım hocam yapılmışı var eline sağlık ama bence bu kadar emeği yeni bir proje benzeri olmayan bir sistem kurmak için harcasaydın keşke
Eyvallah hocam, birilerinide tek başına bırakırsak sımarırlar. söyle düşünün bir şehirde bir giyim mağazası olsa isrediği fiyatı bize yedirir, olanaklarımla bir t.c vatandaşı olarak, hobim olarak bende gerekli ağırlığım koyucam.