Anlamadığım nokta ODTÜ bilindiği üzere ülkemizin en iyisi ve Dünya'nın en iyi üniversitelerinden biri olarak gösteriliyor. Çok ileri seviye yazılımcı ve grafikerler mevcut hatta belki de ülkemizin en iyileri mevcut diyebilirim. Ancak Ar-Ge çalışmaları yapmıyorlar mı maddi konularda sorun olduğunu pek sanmıyorum. Harika bir otomasyon sistemi ve yakışır bir şekilde tasarım yapmaları onlar için bence basit birşey olmalıdır.
Nedenini bu şekilde bulmak çok zor bence direk içerden birilerine bu soruyu yöneltmek gerekiyor. Neden böyle diye, ben ODTÜ'nün elinde bulundurmasında bir sakınca görmüyorum ama bu kadar imkan varken gelişim neden mümkün değil?