İş alınmış kaporası ödenmiş. İşe çomak sokmakta nedir ?
Buyrun gelin şirketimize ozaman benle değil patronumla görüşün sizede yapalım güzel fiyatlardan ! O işi de ben yapacağım Firmanın Adı değil

Şimdi iş bozuldu adam parasını geri istiyor. Sayın İş bilirlerimiz hadi Bunada bir yorum getirin

Her iş Kurumsal Firamalar da Çözülecekse neden Buralarda geziyorsunuz buna da anlam veremiyorum.
İlla iyi firmalara gerek yok (Zaten her konu açan konu başlığında basit bir iş diye başlıyor) Gidin bulun zaten bu zamanda herkes programcı herkes site yapabiliyor paranızı boş yere tanımadığınız insanlara vermeyin gidin memleketinizi çocuklarını sevindirin ! yada basit zaten kendiniz halledin ne için vaktinizi ve paranızı harcıyorsunuz ! ?


Şimdi Ben bu Kaporayı geri iade etmesem Sonuç olarak kaporanın mantığı budur kapora yanar.

Müşterimin Zararını siz mi Tazmin edeceksiniz ?

Diyelim ki Geri ödedik

Benim zararımı Sizmi Tazmin edeceksiniz ?