Merhabalar,
Artık adsense'den ciddi anlamda gına geldi. 3 tık almışım ama kazanç yok. Yıl boyunca bu birçok kez devam etti.Tanıtım yazılarıyla siteyi ayakta tutmaya çalışıyorum. Adsense dışında kullanabileceğimiz bir reklam şirketi yok mudur?