hbrelzg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
V5 full versiyon kullanmayan varsa alabiliriz
Cartman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/account-amp-lisan...im-saglar.html

Avantajlı satanlar oldukları için oradan almıyor olabilirler.