master hesapla online oldum.
* Yine aynı şekilde add domain dedim seçtim domaini
*Contact İnfo 'nun atındaki kutucuklara kullanıcı adımı ve şifremi girdim bilgiler otomatik eklendi
* Ama aşağıda;
LOGIN & OTHER INFO
PAYMENT INFO
var. burda kasedi başa mı sarıyoruz yani yeni üyelik mi oluşturuyoruz?
Yardımların için teşekkürler
bir üst kısımda resimli olarak anlattım iş yerinde alelacele oldu ama az çok anlaşılır. o kısma yeni k.adı ve şifre gircen. her domain için ayrı hesap oluşuyor. Daha sonra master hesabın altında bu domainleri toplayabiliyorsun. Ben 4 adet domain barındırıyorum 3 domaini 4-5 ay önce taşımıştım diğer 1 tanesinide geçen 1 dolarlık kampanya olunca taşıdım. 2-3 gün sonra 2 domain daha taşımayı düşünüyorum

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:33:50 -->-> Daha önceki mesaj 15:28:34 --
Bu arada bu ilk açtığım konu
https://www.r10.net/domain-firmalari/...nsfer-1-a.html
şurada yer alan konumdaki kupon kodunu kullanarak ilk transfer işlemini 1 dolardan yapabilirsiniz. Daha sonra ki transferler 5 dolardır