Konu
Bu site kaçıncı yüzyıldan kalma ?
03-02-2016, 12:33:54
#6
siirvehikaye
çokta kötü değil sanki. resmi kurum ve çok aktraksiyon gerekmeyen site için çokta kötü denmez...