adanali01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende isityorum .
hocam kupon dağıtmak ya da satmak için söylemedim

Sadece müşterilerime yeni hesap açanlara veriyorum kuponları.

Hesaplar askıya falan alınırsa sıkıntı oluyor bizim için.