insanlar megaya inanıyor, inanabilir, cahildir deyip geçebiliriz. işin en acı boyutu: kendisine yanlış yaptığını, yanlış yolda olduğunu veya dolandırıldığını anlatınca seninle kötü olmalarıdır
+1 cidden böyle. Bir kız arkadaşım bu gruba dahil oldu ve anlatıyorum. Yok bizi çekemiyorlar diyor. Diyorum bak böyle böyle bu adamlar *********** sende bunların pramidine birini ekleyince gerçekten haksız bir kazanç elde ediyorsun. Yok diyor öyle değil. Resmen ben suçlu oldum

Bu ülke çok garip arkadaşlar bu bir gerçek bunları gördükçe aklıma Yılmaz Erdoğan'ın Neşeli Hayat filmi aklıma geliyor.