Öncelikle sizin de dediğiniz doğru. Ama izlesene sanırım hazır script ile girmedi bu işe ve anladığım kadarıyla yaptığınız site hazır script, yanılıyo muyum ? Şu anda izlesene bütün youtuberları kendi bünyesine çekip bir sekilde onların youtube kitleleri üzerinden izlenme ve para kazanmaya calısıyor. Sizin böyle bi durumunuz var mı ? Bütçe vs. olarak ?
Eğer diyosanız ki ben kodlama öğreniyorum su anda ve bu script üzerinden yeni bi şeyler öğrenmek kendimi geliştirmek istiyorum buna hiçbir lafım yok. Saygı duyarım. Ama "yeni face" mottosuyla ciddi olarak emek ve zaman harcıyosanız bu işe bence daha faydalı bi alana yönelebilirdiniz.
Haklısın kendimi geliştiriyorum. zamanımda bol birkaç sitem var. bu siteyi geliştiricem hiç olmadı kendi milletimizi buraya çekmeye çalışıcam. Hobim ve işim. Düşüncelerini açık olarakta belirttiğin içinde ayrıca teşekkür ederim.