Geliştirilirse neden olmasın... Örneğin link ekleyince otomatik linki facebook gibi resimli getirtebilirsiniz. Basit bir kodlama zor bir şey değil. Grup kurma var ama sayfa oluşturma yok mesela... bunlar gibi ufak tefek işleri halletseniz bence kullanılır. İsimde ideal akılda kalıcı...