Merhaba,
kullanici ve icerik adinda iki tablom var.
Kullanici tablosunda siteye uye olan kulanicilarin bilgileri.
Icerik tablosunda ise icerik bilgileri ve icerige verilen puanlar var.
Yapmak istedigim girdigi iceriklerde en cok puan alanlari siralamak. Iceriklere hem eksi hemde arti puan veriliyor.
icerik tablosundaki alanlar:
icerik no, user no, icerik basligi ...., puan
en iyi puandan en kotuye dogru siraamak istiyorum. Fakat oncelikle puan kisminda her uyenin puanlarinin toplamini bulup daha sonra bir dongu ile siralatmam gerekiyor.
Istedigimi nasil yapabilirim ?
veritabaninda cektigim veriyi kullanici bazinda puanlarini toplatip daha sonra bunlari en iyiden kotuye siralatacagim.