Guajira adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Modullu bir sistem olusturacaksan her seviye icin 4-5 konu/video/yazi vs vs bedava uyelik ile sunarsin ve geri kalan digerler icin bedava uyelere email atip ucretli uyelige yonlendirirsin.

Uye basi aylik 5tl veya tek seferlik 50tl dersen muthis olurdu mesela. Ve icerigini saglamlastirip daha cok uye kazandirabilirsin az bucuk bir reklamla

Adsenseden daha da cok kazandirir.
Bu projede birinci amacım para kazanmak değil aslında. İnternette yüzlerce ingilizce öğretmek için site var. Fakat hepsi matematik anlatır gibi ingilizce anlatıyor. Sanki ingilizce = gramermiş gibi..

Sadece gramerle bu iş olmuyor. Benim uzun uğraşlar sonunda özel koçlar vasıtasıyla öğrendiğim bu yöntemi paylaşmak istiyorum. Ama bunu paylaşmak için de epey zaman harcayacağım.

Bu sebeple birinci sebebim ticaret olmasa da yine de adsense den 300-500 kazanmayı beklerim. Ama tık başına 0.01 gibi adsense kazançlarını da görünce acaba bahsettiğim kazanç hayal midir diyorum