bir de profiline Atatürk resmi koymuşsun. Senin yaptığın hırsızlık. Kazandığın para tümüyle haram. Tmm google bize pek bir şey vermiyor ama reklam verenlerin hakkı da var.
Atam izindeyim ama çalıyorum gibi bir şey
Hırsızlıktan bir farkı yok bunun. Reklam verenlerin parasını çalıyorsunuz.
programa 10.000 kişi giriyor, 10.000 tane tık alıyor, toplam ziyaret 10.000 ne kadar enteresan, ve diyorsunki şikayet ederlermi, ne şikayeti direk banlanırsın zaten. birde arkadaşların dediği gibi üç kuruş için ahiretini yakma derim.
Doğru Söylüyorsunuz Bu Yönden Düşünmedim Hiç Reklamı Kaldırdım Gelen Paraları Lösev'e Bağışlıyacağız.
Yorumlar İçin Teşekkürler.