MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nerde hocam?
Resmi koxp mu?
70 den sonra tıkandım kasamıyorum tek başıma

Bu ileti Sony Xperia Z5 cihazımdan hunharca bir şekilde yazılmıştır.
resmi dediğin genie oluyor. ondan bahsetmiyorum. ama koxpun ismini de vermek istemiyorum zaten bi ton koxper olmuş