Vertigoda şiddetli baş ağrısı olur ve denge kaybı yaşarsın hocam. Annemde vardı oradan hatırladığım kadarıyla orta kulak sıvısında azalma oluyormuş ve sıvı bünye vücudunu dik bir şekilde ayakta tutmayı sağlıyormuş. O sıvı azaldığı içinde baş dönmesi ve ayakta duramama sorunu oluyor. Başın ağrıdığında veya dengeni kaybettiğinde hemen biryere uzanıp geçmesini bekleyeceksin. KBB eğer böyle bişey olsa bulurdu sanırım ama istersen farklı bir doktora görün. İlaçları var tamamen kesmesede baya etkili oluyor. Anneminkinde genellikle rüzgarda vs. kalınca oluyordu. Rüzgar kulağına değer değmez dengesini kaybediyor bir dikkat et istersen.