Açıklama için teşekkürler bu bayinin bu işlemi yaparken sahte bir işlem yaptıysa tabi ceza alsın isterim. Bunun için benim şikayet etmem gerekiyor mu?
Ya da acaba kimlik bilgilerim birilerinin elin de mi? Bu şekilde kullandılar?
Şikayet etmenize gerek yok onun için ancak kimlik bilgileriniz başkalarının elinde mi değil mi onu bilemeyeceğim.