Öncelikle gecmiş olsun hocam, ama durum çok enterasan. Ben sizin yerinize olsam pazartesi savcılıkta solugu alırım, en dogrusu budur diye düşünüyorum kendimce. İleride daha farklı şeyler olabilir, tekrar gecmiş olsun.