Ben şimdi anlamadım, bu adamlar hatta hiç ulaşmadan fiziksel olarak bir hattı kopyalayıp onu tamamen kullanabiliyorlar mı yani hemde içindeki tl ye kadar.

Eee bu güvenlik açığı değilmidir, kullanıcı hattını hiç kimseye vermemiş kaybetmemişse bunda kullanıcının suçu nedir.Birde bu adamlar bu hat ile şifre isteyerek o kişinin banka hesaplarına, sosyal medya hesaplarına neredeyse herseye ulaşabilecek hatta burdan suç işleyip sıyrılabilecek öyle. eger böyle bu çok ciddi bir sıkıntı yada ben yanlış anladım.