Bu konuda doğru söylemişler. Siz her ne kadar haklı olarak numara değişimi de isteseniz, ücretli bir servisten ücretsiz yararlandırmak için kayıt açamazlar.
Zaten numara değişse bile herhangi bir şikayet durumunda size ulaşmaları çok kolay olacaktır.
Yasal olarak sanırım kayıtlarda bu işlemin yapıldığı var yani bir dava halinde bana ulaşabilirler ki bu durumda bende avea'yı dava ederim boş yere beni bu işlerle uğraştırdığı için.
Fakat benim hattımı benim iznim ve rızam olmadan, tamamen kendi sistemsel açıklarından kaynaklanan sorun nedeniyle başka insan en az 5 gün kullanıyor ve numaramı değiştirme talebimden ücret isteyebiliyorlar. Çok mantıklı