Yurt dışı alışveriş olayı hakkında pek bir bilgim yok, merakımdan soruyorum.. Amerika olayının esprisi nedir? Yani Amerika'dan gelen ürünlerde gümrük, kontrol tarzı bir sıkıntı çıkmıyor mu?