ferhatucar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benide eklermisiniz

https://goo.gl/hnxSBo
Sizi de ekleyerek oluşumu tamamladık inşallah.Bugün itibariyle gezintiler başlıyor.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:22:40 -->-> Daha önceki mesaj 09:17:23 --

@internetbeyni , @ozgulgoztepe , @mkmakina , @izmirtabela , @suskunkral , @humpyers , @g3z3g3n , @elektrikdestek , @PARLIAMENT , @GoodSeo , @GodLessTurtLe , @ferhatucar , @SARIYILDIRIM , @onrsndr , @NarKo

Arkadaşlar,16 kişilik ekip kurduk.Şuan için bir iki hafta sadece gezinti yapacağız sonrasında inşallah,yorum ve benzeri faaliyetlerimiz olacaktır.Ayrıca skype adresi yanlış vermişim, yenibihaber olacak.Bugün skype grubumuza da ekleyelim de güzel backlinklerimizi de verelim hergün inşallah.
Sizden tek istediğim dürüst olalım,hepimiz ekmeğimizin peşindeyiz,sitelerimiz daha iyi olsun diye uğraşıyoruz.O yüzden kimse kimsenin hakkına girmesin.Vesselam.