Maalesef boş ekran çıkıyor. Hata mesajı da yok

Daha önce dediğim gibi localhosttan bağlanmaya çalışıyorum, o yüzden mi olmuyor bilemedim.


$server = "HOST IP ADRESİ";
$user = "xxxx";
$pass = "xxxx";
$database = "xxxxx";
 

mysql_connect($server,$user,$pass) or mysql_error();
mysql_select_db($database) or mysql_error();

MesutEyrice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
User pass ve db name lerini sunucunuzdaki yazmanız gerektiğinizi söylememize zaten gerek yoktur diye düşünüyorum.

Eğer kendi IP adresiniz ile bağlanamıyorsanız mysql connect in sonundaki or die yerine or mysql_error() yazarsanız sorunu en azından söylemiş olacaktır.