Maalesef boş ekran çıkıyor. Hata mesajı da yok
Daha önce dediğim gibi localhosttan bağlanmaya çalışıyorum, o yüzden mi olmuyor bilemedim.
$server = "HOST IP ADRESİ";
$user = "xxxx";
$pass = "xxxx";
$database = "xxxxx";
mysql_connect($server,$user,$pass) or mysql_error();
mysql_select_db($database) or mysql_error();
User pass ve db name lerini sunucunuzdaki yazmanız gerektiğinizi söylememize zaten gerek yoktur diye düşünüyorum.
Eğer kendi IP adresiniz ile bağlanamıyorsanız mysql connect in sonundaki or die yerine or mysql_error() yazarsanız sorunu en azından söylemiş olacaktır.