Lazanya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gigili tanrilastiranlarin bakirkoyde inzivaya cekilmesi lazim asıl.
adamlar tekelci, ilk sayfayi ayni sahislara parsellemisler (dogrudan para donecek konularda),
siz webmastercikler de hep ayni malum kapitalist sirketlere hizmet ediyorsunuz farkindamisiniz, o malum sitelerin reklamlari sizin siteciginizde yayinlaniyor, onlar ticaret yapiyor, siz ne satiyorsunuz? Bu cark boyle donup duruyor, milyar dolarlari birileri ceplerine indirirken siz,biz, oyle mal mal bakiyoruz bi kirintida bize dusermi diye.

gigil ve onun tekelci, kapitalist, emperyalist sahipleri, sonunuz elbet birgun gelecek.
Şuan sen gelmiş, Google'ı en iyi bilen kişilere Google'ı anlatmaya çalışıyor, Google'ı kötülüyorsun. Yemezler..

Yaşadığı yer İstanbul Anadolu Şubesi yazıyor.
Sen şimdi ne yap biliyor musun? Eline al bi pankart, boğaz köprüsüne çık.
Pankarta da aynen şunu yaz: Föşik Google. Google kullanma, kullandırtma! Google'a HAYIR!
Belki sesini duyurabilirsin.