soyoustart 'dan aldıgım sunucuya plesk kurdum fakat ayarlarını yapamadım bi türlü ip lerı eklemeyı vb şeyleri soyoustart tecrübesi olan bı arkadaş yardım edebilirmi rica etsem ?
Önce paneline giriş yaparsın, ardından ip bölümünden virtual mac i ayarlarsın. Burda dikkat etmen gereken add virtual mac yaptıktan sonra new demeyeceksin diğerini seçeceksin. Ve pleski kurduğun ip adresinin mac adresini seçeceksin. ardından da plesk e girip ip address bölümünden ip ekleyeceksin. submask 255.255.255.255 olacak. Sorun olursa alıntı yapıp cevapla