öncelikle yanıtlarınız için teşekkürler arkadaşlar.
ancak reklam yerleşimlerim hususunda uzun çalışmalarım oldu,yazı ve tema renklerine uyumlu çok tıklanan bölgelere kodlar yerleştirilmiş durumda.
Sizce adnowu kaldırmalımıyım ne dersiniz?