Arkadaşlar spam site çıkmaz yada üstlere gelemez vs. gibi bir algı var aslında aklımızda.
Ama öyle değil.
evet çıkar, en üstte de olabilir ama sonuç itibari ile illegal bir durum teşkil ettiğinden farkedildiği zaman ancak müdahale edilebilir.

Adam tüm tagları normal cümleler ile beslemiş. Yani indexin en kralına ulaşmaya çalışmış. Bu sayede google da gerekli önceliği vermiş birkaç etikete.
Ama düşmez, hep kazanır diye bir kaide yok tekrar belirteyim.