Arkadaşlar daha önceden sunucudaki sitelerin yedeklerini ssh komutu ile aldım. Home dizinine atmıştı. Daha sonra siteyi güncelledim. bi kaç problemler oldu. sorunlarını çözemedim. şimdi aldığım bu yedekleri geri yüklemek istiyorum.
1) full backup ile yede aldım. ayrıca veritabanı yedeği almadım. geri yükledikten sonra sorun olur mu?
2) home dizinindeki diğer sitenin yedeklerini sildim. çünkü sadece 1 tanesinin geri yüklenmesini istiyorum. Peki bu yedeğini geri yüklemek istediğim sitenin şu anda olan dosyalarını silmem mi gerekiyor? yoksa şimdiki dosyalara hiç dokunmadan direkt restore etme komutunu ssh dan çalıştırmalı mıyım ?
bu arada kullancağım ssh komutu şu sanırım
for x in $(ls -A *.tar.gz | cut -d "-" -f 2 | cut -d "." -f 1); do /scripts/restorepkg $
konu hakkında bilgisi olan varsa yardım edebilir mi ?
Bunlardan başka neler yapmam gerekiyor. biraz acemiyim ssh da. hiç bilmiyormuş gibi anlatırsanız ben ve benim gibiler için öğretici bir konu olur.
Yardımlarınız ve cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim