İçinde 1 ay gibi bir sürede yüklediğim 150 tane video olan bir vine kanalım vardı, günde 2-3TL anca kazandırıyordu ve daha yeni yeni izleyici sayısı yükselmeye başlamıştı, bunu gittiler banladılar nedenini de söylemediler hadi neyse dedim sonra aynı kanalın yedeğini 3-4 kere açmaya çalıştım ve her defasında 10-15 videodan sonra banladılar, yanlış anlaşılmasın bu videoların hepsi kendi toparlayıp derlediğim videolar dolayısıyla birebir aynısını bulupta telife sokması pek mümkün değil... Dün en sonunda dayanamadım hesabım neden banlandı diye mesaj attım ve verdikleri cevap altta...

--------------------------------------------
Sayın Kullanıcımız,
Bu hesabın Kullanım Şartları No. 4, Bölüm H'yi ihlal ettiği belirlendi:
http://www.youtube.com/t/terms

"Sınırlama olmaksızın "robotlar", "örümcekler" veya "çevrimdışı okuyucular" da dahil olmak üzere, Hizmete, YouTube sunucularına belirli bir zaman diliminde geleneksel bir çevrimiçi web tarayıcı kullanan bir insanın aynı zaman diliminde makul ölçüde üretebileceğinden daha fazla istek mesajı gönderecek şekilde ulaşan hiçbir otomatik sistem kullanmamayı veya çalıştırmamayı kabul etmektesiniz. Yukarıdakilere bakılmaksızın YouTube, herkese açık arama motorlarının operatörlerine, yalnızca içeriklerin herkese açık aranabilir dizinlerini oluşturmak maksadıyla ve yalnızca bu maksat için gereken derecede siteden içerik kopyalamak üzere örümcek kullanma iznini verir. Bu izin, söz konusu içeriklerin önbelleğe alınmasını veya arşivlenmesini kapsamaz. YouTube, bu istisnaları genel olarak veya belirli durumlar için yürürlükten kaldırma hakkını saklı tutar. Hesap adları da dahil olmak üzere Hizmetten herhangi bir ticari yönlendirme maksadıyla, kimlik bilgilerini toplamamayı ya da Hizmet tarafından sağlanan iletişim sistemlerini (örneğin yorumlar ve e-posta) kullanmamayı kabul etmektesiniz. Hizmetin herhangi bir kullanıcısını ticari maksatlarla İçeriklerine göre yönlendirmemeyi kabul etmektesiniz."


Saygılarımızla,
YouTube Ekibi
--------------------------------------------

Şimdi diyeceksiniz ki ne var bunda? Ben tüm videoları kendi domainlerimin bulunduğu özel sunucuda ffmpeg ile birleştirip sonra da sunucuda kurulu olan vnc arayüzü ile bağlanıp firefox tarayıcısı ile gönderiyorum, yani hiç bir şekilde bot kullanmıyorum!! Yüklemeyi yaptıktan sonra da Youtube analytics'te anlık rapor kısmını açık bırakıp çıkıyorum sunucudan, aynı zamanda da Google'ın kendi geliştirdiği api ile token alıp günde 2-3 kere youtube verilerimi raporluyorum... Şimdi ben neden banlandım? Google'ın kendi sunduğu analytics ve api hizmeti yüzünden mi??

Bunu bu şekilde açıklayıp hesabımın tekrar açılmasını istedim, sizce açarlar mı?