Reklamcılık programlarımızla, yayıncıların, reklamverenlerin ve kullanıcıların yarar sağladığı bir çevrimiçi ekosistem oluşturmaya çalışıyoruz. Bu nedenle bazen, kullanıcılara veya reklamverenlere karşı ekosistemin algılanma biçimini olumsuz yönde etkileyebilecek davranışlarda bulunan hesaplara yönelik işlem yapmak zorunda kalıyoruz. Sizin durumunuzda, AdSense hesabınızda geçersiz etkinlik saptanmış ve hesabınız devre dışı bırakılmıştır.


2. kez aynı nedenle hesabımı kapatıyorlar. Hayır ben bir şey yapsam anlayacağım da benim yaptığım hiçbir şey yok.

İtiraz ettim sonuç ne olacak bilmiyorum. Bu durumu sadece ben mi yaşıyorum? İlla eski tarihli adsense mi olması lazım?