İcra kolay kolay gelmez, eskidendi o her kafasına esenin icra göndermesi. Gelecek aşamaya gelse de bir işe yaramaz, borç icra ile bitmez. Anne çalışmıyor diye de borç silinmez sonuçta bunu iyi düşünün. Onun için bu iş nasıl çözülür, hukuki danışmanlık alın Forumda avukat vardı birkaç kişi sanıyorum, en azından bir yol gösterebilirler. Bir daha da böyle yapmayın inşâallâh. Geçmiş olsun.