Merhabalar,2006 da bir yerden beyaz eşya almıştık.Ürünler garantili olmasına rağmen,fırın arızalı çıktı,aradık adamları gelmediler,gelmezseniz bizde borcu ödemeyecez dedik ve bize dava açmış geçen sene.Avukat aradı dün,avukat giderleri ve faiz diyerek 3 bin tllik borç 12 bin tl olmuş.Adam da senetler var,2006 olan bu olay için bize ne gibi yaptırım uygulanır ? Veya bu olaydan kurtulma imkanı var mı ?