Pm attım özelliklerini bana bir bildirin hocam saygılarımla.
Dönüş yapıldı.
hocam neobro nun lisansı başkasına aktarma gibi bir özelliği yok diye biliyorum ben. Bende satacaktım satamadım. Eğer bir dğeişiklik olmuş ise bilgilendirirseniz sevinirim.
Teşekkürler
başkasına aktarma yapadanda satabilirsiniz.
Satış RDY adlı üyemiz tarafından onaylanırsa yani sıkıntısız alabilirsek. Alacagım ve güncelleme ve destek devam ediyormu bu yazılım için oda önemli
dönüş yapıldı.
bir aralar herkesin şikayet ettiği program değilmi bu? forumda fırtınalar kopuyordu şikayetler yüzünden,inşallah yanlış hatırlamıyorumdur
Programın şikayetinin nedenini bilmiyorum.
Satış güncel.