Hocam tebrik ediyorum sizleri. Bizim okulumuzda bir sürü imkan mevcut ama kıymetini bilmiyor öğrenciler. Akıllı tahtaların kapaklarını bile kırıyorlar. Bu kardeşlerimizde o bile yok.
Sent from my iPhone using Tapatalk
elimizde olanın kıymetini pek bilmiyoruz. Bir çok yerde bırakın tahtayı kalem bulamayanlar var ama elinde olanda kıymet bilmiyor