Minoxidili bende bir ara kullanmıştım, kullandığınız ilaçlar saç dökülmesini gerçekten durdurur fakat kullanmayı bırakınca saçlarınız tekrar dökülmeye başlar.
Genetik değilse saç dökülmesi stres, sağlıksız beslenme, uyku düzensizliği, hareketsiz yaşam, vitamin eksikliğinden kaynaklanıyor. Ota, ilaca boşuna para dökmeyin sadece yaşam kalitenizi arttırın. Kerevizi de bol bol tüketin. Saç bakımı için yağ kullanmak istiyorsanız badem ve zeytinyağı kullanın diğerlerinden uzak durun.
genetik olmadığını tahmin ediyorum benim dölümem. Stres, uykusuzluk ve düzensiz uyku problemlerim var. Bunları şuan için düzeltemiyorum. O yüzden minoxil kullanmaya devam