Adamın dibi ya çok memnun kaldım yaptığı işten,ne kadar tecrübeliyse o kadar yapıyor ve ücretide o yönde.Bazı arkadaşlar gibi "herşeyi yapabilirim " diyip projeyi yarım bırakmıyor.Arkadaşla gözünüz kapalı çalışabilirsiniz
Teşekkürler değerli yorumunuz için hocam

Dediğiniz gibi ne kadar tecrübeliysem o kadarını yapıyorum.