DeplasmanRehber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendi görselimizi basıyor musunuz acaba?
Kendi fotoğrafınızı 70x45 ebatlarına bastığınızda 60 TL olur.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:47:51 -->-> Daha önceki mesaj 14:47:09 --

kahramanfth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
solvent mğrekkep mi yoksa hp su bazlı mı?
hp su bazlı